سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

بسم الله

سلام

یادتان هست تو حال و هوای انتخابات و حوادث بعد از اون یه پست گذاشتم با عنوان : چه اتفاقی در حال افتادن است ؟ و محور یادداشت هم تاکید بر بازگشت بدنه ی کم تر معتقد و گاهاً بی تفاوت مردم به دامن نظام و رهبری بود .

هر انقلابی ریزش هایی دارد و رویش هایی ، عجیب زمانه ایست دورانی که در آن بسر می بریم ! دوستان دیروز از پشت و به یاری دشمنان قسم خورده امروز خنجر می زنند و کسانی که شاید زمانی بواسطه ی ظاهرشان و بعض کلامشان دوستشان نمی دانستیم امروز در صف خودی ترین خودی ها همانند همه ی ما پرچم ولایت پذیری را بلند کرده اند !

نشانه ها دائماً در حال تکرارند و سران فتنه یا کورند و یا نمی خواهند که ببینند ، راهپیمایی جمعه 27 آذر هر چند اولین نشانه ی مرگ زود هنگام جنبش فتنه انگیزان نبود ( که این نشانه برای اوالابصار بعد از خطبه های تاریخی حضرت آقا نمایان شد ) اما بدون شک بارزترینش بود .

دوباره و در راهپیمایی جمعه همین دوستان جدیدمان با آمدنشان نشان دادند که جنبش فتنه نه تنها در  میان قشر مذهبی و ملتزم به ظواهر شریعت جایگاهی ندارند بلکه خود موجب بازگشت بخش زیادی از قشر کم تر متعهد به ظواهر فوق به صف انقلابیون و ولایت مداران گشته است .

حالا چه زمانی سران فتنه می خواهند این نشانه ها را ببینند و دست از فتنه انگیزی بر دارند والله اعلم ... خدا هدایتشان کند !

چه زیبا فرمود رهبرم که این حوادث خیرات فراوانی برای ما داشت هر چند که داغ هایی نیز بر قلبمان گذاشت (نقل به مضمون)

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ...

 

 


[ یکشنبه 88/9/29 ] [ 2:26 صبح ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 77
کل بازدیدها: 245562